Nominatie: Axians

As a Service Innovator of the Year
Axians Nederland heeft de afgelopen jaren tientallen as a Service diensten gerealiseerd, van IT infrastructuur tot Telecom en van Data & AI tot HR oplossingen voor honderden klanten zoals het Rijksmuseum, Jumbo, Gelre Ziekenhuizen, Port of Rotterdam, Dutch Flower Group, Zeeman, Kadaster, PGGM, Gemeente Utrecht en Kiwa bevestigen en met onze partners zoals Microsoft, Cisco, HPe Aruba, Exact, Pure Storage, NetApp en Equinix, Jedox, Druid, Exact en vele anderen!
Door de sterke focus op as a Service is er veel synergie ontstaan in het portfolio. Axians begrijpt dat je als organisatie niet alleen maar een IT dienst afneemt maar juist samen zorgt voor de transformatie naar een steeds meer digitale organisatie waarbij persoonlijke aandacht, advies en doorlopende innovatie belangrijk zijn. Om de as a Service diensten zijn dan ook programma’s ontwikkeld voor customer success en innovatie begeleiding.
Enorm succesvol zijn geweest de diensten: Network as a Service (Naas), GAIA (Cloud), AIOPS (IT Operations) en Dataplatform as a service (Maestro) en tevens de meer functionele oplossingen zoals PurpleHRM (HR intelligence), RepleniQ (Retail replenishment) en zorgERP.
De laatste dienst is de lancering ‘Stop diefstal’ om retailers te ondersteunen met de afhandeling van winkeldiefstal.
Alle diensten worden langzaam infused met AI, daarvoor leveren we vaak zelf de expertise, in de bijlage is een lange lijst opgenomen met as a Service diensten incl. de stappen met AI welke we middels een actief innovatieprogramma steeds verder doorvoeren.

Dit bericht is gepost in . Bookmark de link.