Managed IT-Regie as a Service is een nieuwe dienst die organisaties helpt grip te krijgen op hun complete IT- en leveranciersketen. Waar traditionele managed services losse onderdelen beheren, blijven incidenten onnodig lang tussen partijen liggen. SPS IT Group biedt één regielaag die overzicht, verantwoordelijkheid en continuïteit creëert over alle IT-leveranciers heen. Wij staan naast onze klanten als IT-Regiepartner en helpen hen inzicht te krijgen in hun IT-ketens, digitale processen en leveranciers.
De dienst is modulair en wordt geleverd als een as-a-service-model per applicatieketen of digitaal bedrijfsproces voor een vast bedrag per maand. Organisaties kunnen starten met hun vijf meest bedrijfskritieke processen voor een vaste service fee per maand en daarmee eenvoudig op- of afschalen.
Met het door ons in Nederland ontwikkelde platform Gensys combineren we ketenmonitoring, leveranciersregie en 24/7 expertise tot één datagedreven regiedienst. Klanten krijgen direct inzicht in afhankelijkheden en gerelateerde leveranciers. SPS zorgt met 31 jaar ervaring als Managed Service Provider 24/7 voor analyse en aansturing van leveranciers. Zo worden incidenten sneller opgelost of voorkomen.
Managed IT-Regie as a Service helpt organisaties te voldoen aan wet- en regelgeving zoals NIS2, BIO, ISO 27001 en de Cyber Resilience Act. De dienst biedt continuïteit in sectoren waar uitval geen optie is, zoals zorg, overheid en industrie.
Een 100% Nederlandse dienst die de stap maakt van IT-outsourcing naar IT-regie: inzicht, grip en rust, volledig as a service.
Managed IT-Regie – grip op je IT-keten, as a Service.
(Zie bijlage voor de uitgebreide toelichting en klantcase.)
