De retail- en horecabranche behoren tot de meest dynamische markten die er zijn. Van trends en economische schommelingen tot nieuwe technologieën: van de ene op de andere dag kan alles veranderen. BizzCon kiest er bewust voor zich juist op deze uitdagende markten te focussen. “Onzekerheid zien wij niet als een bedreiging, maar als een kans. Door proactief mee te bewegen met klanten, groeien we samen verder en bouwen we aan duurzame relaties”, vertelt eigenaar Dennis Ebbenhorst. Onder zijn leiding wordt deze visie elke dag in de praktijk gebracht. Hij begrijpt waar de kracht van BizzCon ligt: innovatie, samenwerking en durf. Door processen te verbeteren, prioriteiten te stellen en technologie in te zetten zorgt hij dat BizzCon nog beter kan inspelen op de behoefte van de klant. Zo ontwikkelden zij dit jaar een eigen interne chatbot en gingen de samenwerking met movement data-expert PFM Intelligence aan. Zo krijgen retail- en horeca-ondernemers het beste van twee werelden. Wendbaar en innovatief leiderschap: dat typeert Dennis Ebbenhorst.